2014. augusztus 6., szerda

A folytatás :)

Hát bizony jó sok idő eltelt azóta, hogy feljegyeztem volna bármit is eme kisnaplómba.

Nem valószínű, hogy innentől kezdve napi szinten írni fogok újra, de az életünkben egy olyan változás, örömteli esemény történt, amit nem tarthatok magamban.

Teljesült egy vágy, valóra vált egy álom, és elmúlt a hiányérzet, ami évek óta gyötört. Igen. 2014. július 9-én NAGYCSALÁD lettünk :) Világra jött harmadik gyermekünk, Berci.

2003. szeptember 6. reggelén (még házasságkötésünk előtt órákkal) Ő (férjecském) egy gyűrűt adott nekem. Rajta két nagyobb kő, alattuk három kisebb. Akkor azt mondtam NEKI, hogy az lenne a legcsodálatosabb, ha ez majd egyszer a MI CSALÁDUNKAT jelképezné ....

 Ha egy kicsivel több időm lesz, természetesen az Ő születésének a történetét is lejegyzem. Elöljáróban annyit mondanék, hogy ismét Csodálatos volt, és gyors (kb. 30 perc).Ott volt Kedves Férjemuram, aki szerint ez most "laza volt" :D. Ott volt Kedves Orvosom, Dr. Ruttner Zoltán, akinek ismét Hálás vagyok. És nem utolsó sorban, ott volt Bakóné Gottfried Anikó szülésznő, akinek szintén csakis Hálás lehetek.



1 megjegyzés:

  1. Jaj, micsoda hír ilyen hosszú idő után! Két szép lány után egy gyönyörű fiúcska! Szerettel gratulálok!!

    VálaszTörlés