2009. október 27., kedd

Adrenalin park - Sástó

Rohamosan közeledik a tél, amit idén annyira nem várok. Illetve már tavaly sem vártam. A hó, a táj, az gyönyörű. Ha esik a hó, itt tényleg minden hófehér, nem úgy, mint Pest belvárosában, ahol tiszta koszos latyak lesz percek alatt belőle. DE: korán sötétedik, csúszik, és hideg van. Én pedig most nem akarok még hideget....

.... helyette inkább jönni-menni szeretnék még egy kicsit, szép őszi, színes fák között kirándulni.

Hétfőn a szokásos kis csapatunk :) ismét autóba ült, és Sástó felé vettük az irányt.

Még előző este itthon kinéztünk
a sástói kalandparkot, és arra gondoltunk, ez pont olyan hely, ahol a legkisebb és a legnagyobb is jól érezheti magát. Hát nem tévedtünk. Nagyon jól éreztük magunkat. Még a bobra is felültem Dorkával, pedig először nagyon húzódtam a dologtól (réges-régen szánkóval estem egy óriásit, talán ezért sem vonzott annyira a csúszkálás). Valami fantasztikus volt. Ha jó idő lesz, szeretnék megint elmenni, és sokat-sokat bobozni :) mint egy gyerek :)

Férjemuram kipróbálta a canopy-t is, ezzel engem teljesen meglepve. Hiszen ő az, aki nem bírja a hullámvasútat, és ha már tánc közben kicsit jobban megpörgetem, elszédül :) Na itt leküzdötte minden "félelmét". Nagyon tetszett neki. Próbált rábeszélni, hogy csússzak le én is, de ilyen "sokruhásan" nem volt hozzá hangulatom, majd nyáron :)

Zsofka ugrált még az eurobungy-n. Érdekes látni szülőként, hogy az ember alig ovis lánykája miket művel ilyen helyzetekben. Meglepett. Én azt hittem, hogy meg lesz picit ijedve, vagy legalábbis nem mer majd nagyokat ugrálni. De mert :)

Mindannyian végigsétáltunk a függőhídon is. Érdekes érzés volt. Azon nevettünk Komámmal, hogy valószínűleg egy részeg ember biztosabban végigsétált volna rajta, mint mi :) De jó volt ez is, nekem tetszett.

Amikor már kellőképpen elfáradtunk, és méginkább megéheztünk, Gyöngyös felé indultunk, ahol egy pici étteremben ebédeltünk. A kiszolgálás érdekes volt, ezért inkább nem is nevezem meg az éttermet. Csak azt nem értem, hogy valaki miért megy pincérnek (vendéglátósnak), ha rosszul van az emberektől, és nehezére esik megszólalni is.... na mindegy.

Miután hazaértünk, én úgy elfáradtam, hogy elpilledtem egy fotelon elnyúlva. A lányokat se kellett most se altatni :)
További képek itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése