2010. augusztus 30., hétfő

Rohanó nappalok, rövid éjszakák...

... de az Élet SZÉP :) Rengeteg bejegyzés van a fejemben, csak időm nincs szépen, sorban leírni őket. Pedig szerencsére van/lesz miről írnom:
Pl. arról, hogy Zsofka és Dorka milyen ügyi ovisok. Dorkus is vígan szalad reggelente a csoportba.
Vagy arról, hogy milyen csudijól éreztük magunkat Hollókőben az idei István, a király előadáson, ahol Arany Férjemuram ismét nagyon szuperül alakította Torda szerepét.
Vagy akár arról is, hogy Tésán és Nagybörzsönyben jártunk Drága Jó Komámmal.
... Ja és mindeközben 29 éves lettem :) De ez másodlagos...., vagy harmadlagos .... vaaaagy "sokadlagos" :)
A beszámolók nemsokára érkeznek, természetesen sok-sok képpel. :)
Ja, és majdnem elfelejtettem: láttam, hogy páran érdeklődnek a Rend-tervünk eredményei iránt. Jelentem azóta is működik, DE azt nem írtam korábban sem, hogy MÚZEUMI rend uralkodik a lakásban (sőőőt erre egyáltalán nem is vágyom), hiszen két örökmozgó, 5 éven aluli mellett ez szerintem kivizelezhetetlen, de rend van olyan értelemben, hogy jó itthon lenni, szinte a ház is fellélegzett, attól, hogy kidobáltunk egy csomó kacatot, a kinőtt ruhák jórészét elajándékoztuk egy helybeli kedves, nehezebb sorsú családnak, és a mindennapokban is a kis táblázat szerint rendet tartunk magunk körül, mind a négyen !!!! :) .... na de erről is érkezik egy bejegyzés, mert a fejemben már összeállt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése