2010. február 13., szombat

Lányos ház

Ma nagyon termékeny leszek - már ami a bejegyzéseket illeti :)

Mert tényleg annyi minden történik, és annyi megemlítenivaló. Bár ez a mostani csak egy "elmélkedősgondolkodós".

Amikor még Zsofka csak a pocakoban volt, sokat beszélgettünk róla Drága Férjecskémmel, hogy milyen egy lány? Milyen az, amikor az embernek lánya születik? Csupa romantikus dologra gondoltunk :) Kedves, bújós, bájos, mosolygós...stb.

Amikor Dorkát vártunk, már legtöbbször arról beszéltünk, hogy milyen az, amikor az embernek két lánya van? Milyen egy igazi "lányos ház"? (Már Zsofka előtt is azt gondoltam, hogy nekem csak és kizárólag fiam születhet, én is fiús gyerek voltam, fociztam, rosszalkodtam - el sem tudtam képzelni, hogy milyen az, amikor az embernek lánya születik) :) Viccelődtünk rajta, hogy milyen lesz, amikor már mindenhol harisnyák fognak lógni. Mindenhol kencékbe, kisnaplókba, táskákba, melltartókba fogunk botlani.

Aztán egyik este teregettem...

... és eszembe jutottak az akkori közös "elmélkedéseink" aZurammal :)

Bár még a nagylányos korszak nagyon messze van, mégis az ilyen apró dolgok döbbentenek rá, hogy baromira megy az idő. Lassan a babaillat elillan a házból. A lányok már olyan dolgokon marakodnak, hogy tátott szájjal hallgatom, ugyanakkor csajosan együtt Barbie-znak. Együtt öltözködnek, együtt szépítkeznek. Csacsognak. Igazi "csajok" :)
Most már tudom, milyen A Lányos ház :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése