2009. július 1., szerda

Testileg fáradtan, lelkileg vegyesen

Elmúlt a hétvége és vele együtt végetért egy majd fél éve tartó készülődés, szervezkedés. Bár az eső a Találkozó előtti héten szinte minden nap esett, sőt, a két nap alatt is volt két hatalmas felhőszakadás, mégis azt mondhatom, hogy nagyon jól sikerült. Csak szombaton 5000 ember regisztrálta magát, pénteken valamivel kevesebben.

Pénteken én a gyereksátorban voltam. 9-kor kezdődött a rendezvény, és 9 óra után 5 perccel már tömve volt a 6×6-os sátrunk. Meg is lepődtem egy kicsit, de szerencsére fel voltunk készülve minden féle kézműves foglalkozásra.

Szombaton eredeti ludányhalászi népviseletbe öltöztem, igazi "féketővel" :) Óriási élmény volt, több ismeretlen néni, bácsi megjegyezte, hogy nekem mindig ilyenben kéne járnom. Jól is esett, meg tényleg jól éreztem magam a sokszoknyában :)

Képek
itt láthatóak. Ezen épp rajta van Férjemuram is (népviseletben) és én is (pirosban).
Szóval jó volt nagyon. Lelkileg feltőltődtem a miséken. Csak aztán itthon sorra jöttek a rosszak. Elromlott a sütőm (az alsó részen nem süt), elromlott a számítógépem, a gyerekek megbetegedtek, először Zsofka akart éjjelente megfulladni, aztán csatlakozott Dorka is. Ez így jött sorban. Most picit még fáradt vagyok, de ez majd elmúlik, a sok kedves élmény viszont megmarad. Olyan emberekkel voltam összezárva, akikkel azelőtt talán még csak köszönni sem köszöntünk egymásnak. Ezért már mindenképp megérte.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatosak a képek, átjön, hogy csodás volt a találkozó! Te pedig gyönyörű a népviseletben! :)

    VálaszTörlés