2010. január 3., vasárnap

Visszatekintés - 1. rész - Ünnepek

Megint jó régen nem írtam semmit. Nálunk a december elég kapkodós :)
Mikulás, Szülinapok, Karácsony, Szilveszter...

A lányok szülinapja jól sikerült, még meglepi vendégünk is volt :) A tortát Drága Férjemurammal közösen "gyártottuk", én megsütöttem, ő pedig elkészítette a krémet és szépen rákente a piskótára. Neki ehhez van türelme (nekem pedig nagyon nincs) :)
...

Aztán jött Szenteste, illetve először 24-e reggel. Nálunk ugyanis reggelre hozzák a Jézuska angyalai a KARÁCSONYI fát (ahogy Zsofka mondja). Volt nagy mosolygás, huncutul nézés, amikor reggel a lányok kijöttek a szobájukból, és megpillantották a hatalmas, tényleg plafonig érő fát. Életem eddigi legszebb fáját sikerült "elkészítenünk" :)
Szenteste nem négyen, hanem hatan ültünk az asztalhoz. Itt volt pestimama, és Drága Jó Komám is. :)
Aztán a vacsora után a lányok megrohamozták az ajándékokat. Kiosztásra került mindenkinek, ami jár :)
Évről évre télen beköltözik a kertünkbe Ő. Edward :) Így hívják. Már nem is emlékszem, hogy miért, de az biztos, hogy sok-sok éve ragadt rá ez a név. Idén valahogy hiúsági kérdést csinált belőle, hogy épp mit vesz fel :) reggel nem ugyanabban a szerelésben találtuk, mint ahogy este megérkezett :) de azért aranyos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése