2009. január 15., csütörtök

Virágosrét a gyerekszobában

Az utóbbi hetekben elkapott a "kreatívláz" :) Azt hiszem ez nővéremnek köszönhető, hiszen a családunkban ő a kreatívguru :) Mindig csodálva néztem, hogy annyi kreativitás szorult belé (az én nullámmal szemben) :)
...
De nagyon lelkes vagyok, így nemrég a gyerekszobába készítettem egy pár dekorelemet. Amikor elkészült a gyerekszoba két éve, temperával virágokat festettünk a falra, így adott volt a környezet.
Ezért aztán kitaláltam, hogy a szekrényajtókat is feldobom kicsit. Először elkészítettem Fifit, és barátait, hiszen ezt a mesét Zsofka egyébként is nagyon szereti. Nagyon boldog volt, amikor felkerültek a szekrényajtókra
A következő körben festettem pár virágot is, és ezeket is feltettem a még üres ajtókra. Itt látható az eredmény. Bár kissé kezdetlegesek, de a lényeg, hogy a lányoknak tetszik :) Hello Kitty-t és a kis mackóbarátját nővérem készítette. KÖSZÖNÖM NEKI MOST IS! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése