2009. február 26., csütörtök

Tavaszváró pillangóink

Várjuk, várjuk, de csak nem jön ez a fránya tavasz :)

Mindenesetre nem bízzuk a véletlenre, a lányok ablakaira matricáztunk két pillangót. Hátha... :) A sablont itt is köszönöm
Csiribirinek! Bár rövid ideje vagyok jelen, itt, a "bloggertársadalomban", de tőle már most rengeteg dolgot tanultam, ötleteltem. Akár a gyerekekkel, akár a kreatív dolgokkal, akár a konyhával kapcsolatban. Szóval KÖSZÖNÖM KINGA!

A pillangók festésénél Zsofka volt a színfelelős. Így az ablakon vettem észre, hogy kicsit nemzeti színűre sikeredett. Valamiért a rózsaszín pirosnak látszik. Egy színem ki is fogyott. Na persze, hogy a citromsárga. Pedig azzal terveztem a pillangók nagyobb szárnyait kipingálni. Sebaj, majd ha megérkezik a következő adag festék a kreatívboltból :)

4 megjegyzés:

  1. Álomgyönyörűek lettek, Zsofka hihetetlen tehetséges! Mutattam Fanninak, odavolt érte! Élvezte a technikát?
    Szép felületű festék, megkérdezhetem, milyen fajta?
    Az pedig, hogy bármit is találtál nálam, csakis a Te kedves és nyitott személyiségednek köszönhető, engem pedig nagyon boldoggá tesz! Úgyhogy én köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Mi is, mármint inkább én, kreatívkodunk, bár ha számításba veszem, hyog Kriszta milyen szépen ráfestett az üvegfestékkel a papírlapra, akkor ő is! :D Ügyesek vagytok és ötleteket lopok tőletek! A szekrényeket is kidekorálom! :D
    Edith

    VálaszTörlés
  3. Apropó, te "ismered" a másik blogomat? krisztaboro.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Ezek is nagyon jól sikerültek!:)

    VálaszTörlés