2009. március 10., kedd

Szabadság

Sosem gondoltam, hogy ilyen tevékenységet, a "szabadság" szóval fogok illetni.

Ma Kedves Férjem jó időben hazaért. Szépen sütött a napocska. A kedvem is jó volt. Majd kicsattantam az energiától... ja és még ebédet is hozott :D ... És egy kicsit "meg"szabadított a lányoktól. Bár ez így hülyén hangzik. Zsofka oviban. Dorkával meg kicsit félrevonultak. Nem szeretek külön lenni Tőlük. Sőt, azt szeretem, ha mind együtt vagyunk, DE... néha, nagyon néha azért úgy érzem, hogy erre is szükségem van, hogy a lelki egyensúly meglegyen :D

De hogy mit is csináltam?

Takarítottam :D fülemen a fülhallgató, mp3 lejátszón kedvenc, ehhez az "alkalomhoz" :) nélkülözhetetlen zenék sora. Ami bömbölt, én meg táncoltam... na meg közben porszívó, teregetés, mosógép, mosogatás :D de így olyan más volt. Nem kellett senkire odafigyelnem, csak átadtam magam a zenének. Ami repített és repített. És feltöltött. Így a lakás is tiszta lett :D és "Aju" is kisimult és békés :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése