2009. augusztus 25., kedd

Ausztria 2. - Schönbrunni kastély

Mariazell után, elhagyva a kanyargós kis falusi utakat, a Schönbrunni kastély felé vettük az irányt.

Gyerekkorom óta valahogy elbűvölnek a várak, kastélyok. De nem azért, mert én egy elvarázsolt királykisasszonynak képzelem magam :) inkább csak lenyűgöz a magasságuk, méretük, úgy az egész nagyságuk.

Az idő nagyon kegyes volt velünk. Mariazellből kiérve hatalmas eső jött, aztán mire Bécsbe értünk, ismét úgy kéklett az ég, hogy öröm volt ránézni.

A kastély főbejáratán belépve elképedtem. Még itt sem jártam azelőtt soha. Sokkal nagyobb területen fekszik, mint azt gondoltam.

Sétáltunk egy jó nagyot a kertjében, bár így sem barangoltunk be mindent, mert ahhoz szerintem egy nap is kéne :)

Végül kirándulásunk utolsó állomásaként Komám meghívott bennünket a Sacher cukiba :) egy-egy Sacher tortaszeletre, és kávéra.... hmm nagyon fincsi volt.

Aztán elindultunk hazafelé, Pesten keresztül, ahonnan legnagyobb örömömre végre haza tudtuk hozni a gépemet, Juhéjjj! :)
Drága KOMÁM! Ha erre jársz: Itt is köszönök Mindent, tényleg Mindent ;) Legfőképp A Barátságodat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése