2009. augusztus 12., szerda

Egy kis szünet után

Megint jó régen nem írtam a kisnaplómba, de ennek nem lustaság az oka. Sokkal inkább a NYÁR és a történések.

Mert abban most nincs hiány. Persze ezt egyáltalán nem panaszként írom, sőőőőőt nagyon jó, hogy zajlik körülöttünk, velünk az élet :)

Pl. az elmúlt két hétvégén két lagziban is jártunk. Közeli, Kedves rokonaink mindkét részről. Volt mulatozás, falatozás, dinom-dánom, és persze fáradtság :)

Ami azonban még fontosabb, hogy végre Kedves Nővérkémék, Ginyék is ideértek. Itt töltöttek pár napot. A gyerekek első perctől teljesen jól elvoltak egymással, néha persze volt veszekedés, és vita is, de egyébként tüneményesek voltak mindannyian. Nekem személy szerint jó volt hallani a gyerekzajt :), feltöltött a négy gyerkőc zsivaja. (ej de jó lenne mindig ezt hallgatni).
Panka: mint rangidős :) terelgette a kisebbeket, és gyönyörű rajzaival teljesen elkápráztatott (remélem nem felejt el rajzolni nekem egyet) :)
Nándi: kis huncut zsivány fiú, de bújós és egyáltalán nem veszett el, itt a sok csaj között :)
Hozzájuk jött két sajátom, a két betyár kisboszi :)
Négy teljesen különböző jellem. Tulajdonképpen egy helyen játszottak mind a négyen együtt, a medencében. Egyébként kialakultak kis klikkek :) Nándi-Zsofka; Panka-Dorka; Panka-Zsofka :D
Jó volt nagyon!!!!!!

Az idő sajnos nem kedvezett nekünk, pedig tervben volt egy kis kirándulás is. Azért bízom benne, hogy jól érezték magukat :)

Képet én nem sokat készítettem, de azért egy kis egyveleg: :D - remélem Giny majd scrap-pel valamit :) az élményeikről. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése