2009. május 11., hétfő

Jól vagyok

Teljesen jól vagyok. Túl vagyok a kétségbeesésen, és dühöngésen. Egészen gyorsan :) Hogy miért?

Rájöttem, hogy nagyon szerencsés vagyok. Olyan embereket tudhatok magam mellett, akikre bármikor számíthatok. Talán ez ilyenkor, a bajban derül ki igazán. Néhányukat meg is nevezném, amennyire szabad :)

Itt van pl. Nővérkém. Vele éjszakákba nyúlóan szoktuk el"szkájpolni" ügyes-bajos dolgainkat. Jó neki elsírni a gondokat, és jó elmesélni az örömöket is :) - remélem ez fordítva is igaz :)

Aztán Drága Komám: Ő már csak hivatásánál fogva is, lelkem egyik fő ápolója :) főztöm egyik dicsérője. BARÁT. Csupa nagybetűvel.

Meg kell, hogy említsem Csacskamacskát és férjét, exkollégámat, Rigót :) Ők is az elsők között siettek segítségemre. Amit itt is KÖSZÖNÖK mégegyszer! Marha jól esett! Már csak az is, hogy kibeszélhettem :)

A sort folytathatnám, de igazából már "csak" ŐT, AranyDrágaEmberemet, Férjuramat szeretném megemlíteni. Persze itt a sorban utolsó, de életemben az ELSŐ.

Általában kettőnk szövetségét az jellemzi, hogy ő a pesszimista (magát általában realistának nevezi :) ) én pedig az optimista. Így vagyunk mi ketten EGY. Aztán néha "cserélünk", én leszek rosszkedvű, kételkedő, kétségbeeső... és ilyenkor mindig ott van, és támogat, és segít, és .... és .... folytathatnám.

Bár az évek alatt sokat változtunk, főleg külsőre :) hiszen én pl. szépen "megasszonyosodtam", de az egymás iránt érzett szerelem, szeretet, tisztelet azt hiszem töretlen. Sőőőt, ha mondhatom azt, ilyen bajok, keserűségek után, tán még erősebb is.

Szóval - bár anyagi téren, most kissé megtorpantunk - a szívem mégis Boldog, BOLDOG VAGYOK!

3 megjegyzés:

  1. Ezt már szeretem! Így is kell! És látod, ezek a fontos dolgok az ember életében: hogy vannak VALAKIK, akikre mindig számíthat. Egy munkahely megy, a másik jön, itt nincs állandóság. De valahogy mindig lesz. Nálatok is, nálunk is, valahogy csak kialakulnak a dolgok.

    Tetszett az a bekezdésed a pesszimistáról és az optimistáról. Rólunk (is) írtál. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hát jó volt olvasni Téged megint, főleg, hogy visszatért a mosoly:-) Örülök neki, és az Uram is:-) És hát hogy minket is megemlítettél, ez aztán nagyon jól esett...:-) Pusziiii

    VálaszTörlés
  3. De nagyon jó ezeket a sorokat olvasni. :)

    VálaszTörlés