2009. május 29., péntek

Ovis Gyereknap, és egy kis elmélkedés :)

Most csak képekben (idő hiányában - élménybeszámoló majd később, mert élmény az volt bőven)...











... végre van időm, így gyorsan lejegyzem, hogy mi mindent láttam, tapasztaltam az első ovis gyereknapi dinomdánomon.

Először is az a legfontosabb, hogy (bár egy piciny falu, piciny ovijáról beszélek) csodálatos volt látni, hogy a gyerekekből mi mindent ki tudnak hozni az óvónénik és dadusok; hogy mi mindent megtesznek azért, hogy "haladjanak a korral" és lépést tartsanak esetleg egy városi ovival; hogy igyekeznek a szülőket is bevonni a foglalkozásokba... stb. Tényleg sorolhatnám, mert rengeteg pozitív tapasztalatom van.
Jaj, pedig ha visszagondolok arra, hogy mennyit tanakodtunk, hogy hova adjuk majd a lányokat oviba. (Én semmiképpen nem akartam ide beadni - hogy miért??? Azt hiszem, hogy az volt a legfőbb oka, hogy azt gondoltam, nem lehet elég jó. Sajnos saját magamból indultam ki. A Vörösmarty téren volt az ovim. Úgy gondolom, hogy abban az időszakban hiperszupernek számított... tehát nekem ez volt az alap, és ugye az ember a gyerekének jót akar, jobbat, akár a saját maga tapasztalatainál is.
Mára teljesen átértékeltem az egészet. Nem az a lényeg, hogy hol van az az ovi, és nem is a játékok mennyisége vagy minősége a fontos. Az a legelső, hogy egy gyerkőc jól érezze magát. (Reggelente így is szoktam elköszönni Zsofkától, mielőtt berohan a csoportjukba: "érezd jól magad!")
Tavaly nyáron (amikor még Zsofka nem járt oviba) a vezető óvónő meghívott minket, hogy délelőttönként járjunk fel, hogy mégis gyerekek között legyen Zsofka és Dorka.... mi feljártunk, és ott el is dőlt a sorsunk.
Nagyon örülök, hogy Zsofka ide jár, és hogy tényleg szeret menni.
Húú, jól elkanyarodtam a gyereknaptól :)
Pedig program volt bőven:
- zenés, táncos előadás
- ügyességi versenyek sora
- jutalmak
- közös tánci
- bográcsban főtt paprikáskrumpli jó sok virslivel (nagyon fincsi volt)
- este békésen, fáradtan, gyorsan elalvó gyerekek :)
Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük az óvónéniknek!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam rátok, nagyon aranyosak a lányaid. az Enyémeket is így hívják, csak kb. 2,5 évvel idősebbek :)

    VálaszTörlés
  2. a mi blogunk: www.farkasdiek.freeblog.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter!
    Először is üdvözöllek :)
    Ma már bekuksiztam Hozzád. Olyan szépek a lánykáid, annyira egyformák :)

    VálaszTörlés