2009. május 14., csütörtök

Ovidélelőtt, kreatív délután

Ma délelőtt nyílt nap volt az oviban. Elmentem másfél órácskára, megnézni, hogy milyen is ez az Oji :) Mármint azt eddig is tudtam, hogy hogy néz ki, meg hogy kik járnak a környezetünkből.... igazából Zsofkára voltam kíváncsi. Arra, hogy hogy viselkedik egy csoport tagjaként. Nyílván, azáltal, hogy ott van a szülő, a gyereke nem egészen úgy viselkedik, mintha ott sem lenne....

Elmentem, és néztem, hallgattam, ámultam :)

Zsofka az első pár percben szemmel láthatóan nem értette, hogy itt most mi van. Miért vonul be annyi anyuka a csoportjukba, köztük én is. Peddig reggel elmagyaráztam neki, hogy ez most egy más nap lesz, mert délelőtt mi is bent leszünk velük....

Szóval megszeppent lánykám csak pislogott erre, pislogott arra. Aztán szép lassan elmúlt a szégyenlősség, és végre az én Zsofkám huncutkodott, rohangált fel-alá a csoport szobájában :)

Lassan úgy éreztem, hogy a gyerekeknek már fel sem tűnik a falnál a padon sorakozó néhány anyuka. Tették, ami a dolguk, játszottak, énekeltek. Én csak figyeltem, figyeltem Őt, és nagyon tetszett a szememnek a látvány.

Meg kellett állapítanom, hogy tényleg jó természetű Zsofka. Ezt már eddig is sejtettem, de így, ilyen közegben ma láttam először, a barátnőivel, óvónénivel, dadussal. Jó természetű, mert valahogy úgy érzem, hogy a csoportban szeretik őt. Könnyen befogadták, pedig még csak 5 hónapja jár ide. Egy összeszokott csoportba került, azt hittem nehezebb lesz. De nem, mindenki kedves vele, mindenkivel szót ért. Igazi bájos jelenség. Persze Kedves Férjemmel ma ezt jól kibeszéltük, és szerinte nem feltétlenül ez a jó....

Dorkám egészen más jellem. Azt hiszem neki nem csak velünk, de a tágabb környezetével is lesz csatája, ő ilyen típus (mint én).... Talán ez a jó?

A fene sem tudja, kívánom, hogy mindketten tudják majd érvényesíteni az akaratukat, és érjék el a céljaikat. Hogy hogyan teszik ezt? Azt rájuk bízom. :)

...

Hosszú hetek után először ma a négy fal közé szorultunk. Egész nap esett az eső, és a levegő is nagyon lehűlt.

Ebben a kellemetlen időben elővettük a kreatív dobozt és tettünk-vettünk.

Volt egy kis logikai játék - Dorka csak nézett nagyokat :)

Krumplinyomda:


Festés kézzel-lábbal :)

Tulipán készítés, tojástartóból - ahogy
Csiribirinél láttam - ez kissé érdekesre sikeredett, de Zsofkának nagyon tetszik :), már ki is tette a polcra:


A rózsaszínű teljes mértékben Zsofka műve, nem tudtam meggyőzni arról, hogy a tulipán szára AZ ZÖLD :)

2 megjegyzés:

  1. Nade Anya!! A Tulipán szára róóózsaaaszííín:-) Nagyon édesek a lányok:-) És jól elkaptad a fényképeket:-) Pusziii

    VálaszTörlés
  2. A mai világban azt tartják praktikus jellemvonásnak, ha valaki erőteljes és törtető, a kedves és alkalmazkodó lényeket mindenki félteni szokta, hogy átlép majd mindenki rajtuk. Én ebben nem hiszek, szerintem a szeretős emberek társasága szinte mindenkinek jól esik, ahogy az oviban is kedvelik, úgy fogják szeretni később, felnőttkorában is. Az enyémek is ilyenek, többektől hallottam már, hogy jaj, mi lesz velük, ha megnőnek, de én picit sem féltem őket. :)
    A tulipánok nekem annyira tetszenek, olyan vidámak! :) A nyomda pedig szuper! És irigy vagyok, én is áhítozok egy nyílt napra, de nálunk nincs.

    VálaszTörlés