2009. május 31., vasárnap

Tegnap esti "villámscrap"

Pár napja elhoztuk Dédi házából a régi fotókat. Nagyon szeretem az ilyen régi képeket. Szerencsére a családomról is elég sok megmaradt, és az állapotuk is tökéletes.

Dédi képei között az egyik templomunkról (mert bár piciny faluban élünk, mégis 2 templomunk is van :) ) egy 1937-ben készült képet.

Mivel idén nálunk kerül megrendezésre az V. Váci Egyházmegyei Találkozó, ebből az alkalomból rengeteg fotót készíthettem mindkét templomunkról. A képeket
itt megtekinthetőek. Azt, hogy miért fotóztam ennyit, arról, majd később mesélek ;)
Kisebb templomunk:

Nagyobb templomunk:

Ez pedig csak egy kis játék az idővel:

1 megjegyzés:

  1. Zseniális! Én magam is nagyon szeretem a régi képeket, éppen most álltam neki az emeletre vezető lépcső falon az emlékfalunk megalkotásához, ahol családi fotóink lesznek egy csokorban, ha lehet régi keretekben. Az, hogy mi az a scrap pedig tőled tudom és nagyon irígykedem, hogy ilyen ügyes vagy. van valami ötleted, hogy kezdők hol mélyedhetnek jobban bele a tudományba? Szívesen "játszanék" én is képekkel.
    Ágnes

    VálaszTörlés